7 aug. 2007

Sarlota de proteine si ovaz

Varianta excelenta la un desert deja clasic, eu as manca asa ceva in continuu.

Pentru 5 portii:

Se dizolva in 1 litru de apa 2 plicuri de gelatina. Se adauga 10 linguri de concentrat proteic (in cazul meu, zer) si 5 linguri de fulgi de ovaz. Se amesteca pana la omogenizarea completa si se pune la rece pana se intareste. Se imparte in 5 portii egale si.....se savureaza.

Continut pentru o portie: 20 g proteina, 10 g carbs, Nu contine zahar (depinde de continutul concentratului proteic ales in reteta)

Azi am mancat 3 portii de sarlota , 100 g mozarella, 100 g carne de vita fiarta, 150 g naut fiert.

***

Meniul de luni:

3 linguri zer cu 3 linguri fulgi de ovaz, 150 g carne de vita fiarta, o pulpa de pui de tara la cuptor cu 100 g naut, 2 portii de sarlota de proteine cu ovaz

8 comentarii:

Anonim spunea...

Am o nelamurire: gramajul este inainte sau dupa fierbere/coacere. Si in general, caloriile sunt date pentru produsul in stare bruta sau pentru produsul prelucrat?

Merci,

Ruxandra

Anonim spunea...

Chiar vroiam sa-ti cer reteta. A fost absofunckinglutely delicious.

Cori spunea...

Buna,

Cantitatile sunt masurate inainte de prepararea termica.

O calorie este o calorie fie ca e fiarta sau nu :)

Anonim spunea...

Am fost confuza :(, vara este de vina. Stiu ca o calorie este o calorie:)

De fapt, ma gandeam la carne cand am intrebat de calorii pentru ca am tot vazut ca ziceti si tu si Cristi sa se manance cam 100 de gr la o masa. Sa inteleg ca asta inseamna 100 de gr. nepreparate termic?
Daca da, inseamna ca mananc cam prea multa carne...in curand ma voi transforma in pisica :P

lenea e cucoana mare spunea...

imi poti spune te rog ce concentrat proteic folosesti?
multumesc,
andra

Anonim spunea...

imi poti spune ce concentrat proteic folosesti?
multumesc,
andra

alexandra spunea...

buna cori!

suna fff tentant reteta pt sarlota si chiar am sa o incerc.cred ca ar fi o idee f buna daca a-i putea sa mai postezi retete culinare pentru cei la regim. cateodata te cam saturi de acelasi piept de pui fara gust si ai nevoie de putina inspiratie.btw , arati f bine. felicitari!

te pup ,
alexandra

Cori spunea...

@ flavours: folosesc ultra whey de la Activ, cu aroma de ciocolata. Mai poti alege : whey isolate de la scitec, whey isolate de la optimum, in general orice concentrat/izolat de zer merge. Cele de mai sus sunt si bune la gust :)

@ andreiutza: mai fac in seara asta, stay tuned ca maine trec pe la magazin :)

@Ruxandra: 100 g de carne nepreparata termic. Ar fi ideal sa respectam masura asta, nici mie nu imi iese decat atunci cand cantaresc toata mancarea. Incearca sa tii carnea sub 150 g la o masa. Ce e mai mult de atat e prea mult pentru o masa, pot aparea probleme digestive (balonari, flatulenta , arsuri la stomac...)
@alexandra: voi incepe sa postez tot felul de retete, pe masura ce incep sa le pun in practica. Pana acum am avut ca obiectiv castigul de masa musculara, timp de o luna si ceva, iar rezultatele au fost bune, zic eu. Voi incepe o noua etapa, de reducere a stratului adipos. Aceasta va fi mult mai bine monitorizata dpv culinar, asa ca tine aproape - nici mie nu imi place sa mananc aceleasi lucruri in fiecare zi :) Nu in ultimul rand, merci de aprecieri, sper sa fie din ce in ce mai bine de aici inainte :)