13 aug. 2007

Mancarea de la Four Seasons

Cu ocazia petrecerii de pisici, ne-am rasfatat si noi. Am ajuns la 17:15 sa ridic pachetele cu mancare de la Four seasons,iar 15 minute mai tarziu eram la Alexandra, cu tot cu vin si pisica.


Frigaruile mele de pui. Pita a fost doar decor
Labneh cu menta, humus cu vita si tabulleh...delicios!

Humus simplu, falafel pentru Alexandra si labneh




Tabulleh este preferatul meu, il prefer cu mai multa lamaie si patrunjel.




Crutoanele Alexandrei, un gust foarte diferit de ceea ce stiam. Pita este prajita in ulei, foarte aromata si dulceaga. Nu e unul din lucrurile care sa le mananc, totusi. Carbs si grasimi? Big No-NO!







Salata cu varza, rosii, castraveti, salata verde, ceapa, mirodenii de tot felul....










Salata cu rosii, masline, ceapa, branza












Preparatele au fost senzationale, iar noi ne-am intins la vorba vreo 5 ore. Nu stiu cand a trecut timpul, a fost o seara pe cinste!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ahhh restaurantul meu favorit