11 iul. 2009

O ora de Pilates

Saptamana trecuta am primit un telefon care m-a surprins si m-a bucurat in acelasi timp. Era Monica Columbeanu, care mi-a spus ca a terminat cu licenta(pe care a luat-o cu 10) si ca ar vrea sa vina la sala sa facem un material despre Pilates. Zic, bine, sigur ca da, vrei facem un antrenament privat impreuna?

Nu.

Pauza. Adica unde sunt fitele, figurile? Adica vrei sa vii la orele de la sala?

Da, ca o clienta normala.

Sigur, daca asa vrei, pentru mine e ok.

Asa ca ieri la 7 pe straduta din fata salii s-a parcat Bentley-ul, soferul i-a deschis usa si am vazut o fata frumoasa, naturala, cu gentuta de echipament pe bratul soferului. A intrat singurica, am facut cunostinta si am inceput ora.

Mi-a spus ca nu prea face sport si ca vrea intai sa se uite la exercitii. Am inceput ora si dupa cateva minute a mers si s-a schimbat, s-a asezat cuminte pe saltea si s-a apucat de treaba.

M-a bucurat la ea aerul de copil pe care-l are cand se relaxeaza. M-a bucurat ca nu are fite, ca e punctuala si placuta.

Fetele s-au amuzat ca nu am iertat-o nici macar pe ea si ca nu a scapat de " Haide Pisi, haide astazi" .

Vreau sa le multumesc fetelor care au venit vineri la ora pentru atmosfera extraordinara pe care au creat-o, dar mai ales pentru faptul ca ne-au tolerat cu camera de filmat in sala.

Va tin la curent cu data difuzarii emisiunii.

Ne vedem la sala!

Niciun comentariu: