21 iun. 2010

La Bibliotheque, pentru cap si par

Mia e o fata serioasa, draguta, amabila, imbracata colorat. Mia imi organizeaza viata din secunda in care am ajuns prima data la ea pe scaun, acum aproape 4 ani. Ea m-a facut blonda, m-a facut si mai blonda, m-a tuns in toate felurile, m-a facut sa-mi las parul lung, sa ma fac satena si in general sa fac tot ce vrea ea legat de parul meu.

De dragul ei am schimbat pana acum 3 saloane, mi-am organizat viata in functie de orele de coafat si tuns, m-am imprietenit si desprietenit cu fete dragute si tot asa.

Mia m-a invatat ca atunci cand am o depresie sa ma duc sa-mi faca bucle, sa-mi pun o rochie pe mine, sa ma machiez si sa imi fac unghiile rosii.

In sfarsit, Mia a ajuns la un salon care are grija si de capul meu. Atat in exterior, cand Mia imi face parul, cat si in interior. Caci la salonul acesta minunat se gasesc carti. Carti frumoase, de citit acasa si cata vreme ea imi domoleste parul.


Salonul e intr-una din zonele mele preferate - in zona Capitalelor, pe stradute ferite si pline de verdeata, unde pisicile traverseaza alene si iti zambesc dintre ghivecele cu flori. La Bibliotheque este un loc placut, linistit, unde muzica e buna si toata lumea e amabila si in saloane miroase a ceai si a flori albe .


In atmosfera aproape ireala iti zambesc carti ascunse in rafturile bogate, parul se aseaza cuminte conform planului, unghiile isi deturneaza propriul rol si devin mici bijuterii si, cu totul, pleci de acolo cu un zambet linistit si cu bateriile incarcate.

Niciun comentariu: