28 nov. 2008

"Eu cu cine naiba votez"?

Acest mesaj este dedicat celui sau celei care a ajuns pe blogul meu intrebandu-se "eu cu cine naiba votez?". Dear, si eu am aceeasi problema. Am cautat pe google sa aflu informatii despre catindatii de la mine din colegiu. Cu 2 exceptii, nici unul nu are site care sa mearga. La capitolul Ioan Talpes, la informatii generale, e lasat spatiu gol.

Nici eu nu sunt convinsa ca am cu cine vota. Pana anul asta am refuzat sistematic sa merg la vot, sustinand sus si tare ca nu are nici un sens. Ba mai mult, era un soi de mandrie de clan ca nici ai mei nu merg la vot, mai ales ca " toti politicienii sunt niste curve", imi cer scuze curvelor pe care de altfel le simpatizez.

Anul asta, la locale, in timp ce stateam frumos tolanita pe chaiselong pe malul marii, pisi baga viteza si zice: hai repede, ca sa ajung la vot. WTF?? Care e faza?? In fine, atunci n-am inteles de ce se grabea asa de tare sa voteze. Intre timp, am mai stat si am mai citit, m-am mai gandit, am mai intrebat in stanga si in dreapta pe la oameni mai destepti ca mine care e faza cu votul si de ce sa merg, totusi sa votez.

O discutie interesanta gasiti unde altundeva decat pe blog la Bucurenci, una pe forumul getfit si eu zic sa mergem sa votam.

Nu ai cu cine? No problem, mergi si anuleaza buletinul de vot. Dar mergi. Pentru ca altfel se cheama lene si delasare. Si atunci n-o sa ai dreptul sa protestezi cand minunatii parlamentari vor vota cine stie ce balarie. Pentru ca nu ai fost la vot.

Mergi si voteaza, la fel o sa fac si eu.

Niciun comentariu: